24 Aralık 2012 Pazartesi

KEDİ'li bişiler bişiler ^.^

Tekrar merhabalar kedi dostları^.^

Bu yazıyı yazmak için daha fazla geç kalmak istemedim. Olurya ürünler tükenir mükenir...

Son 2 haftadır pek bi kediciydik^.^ Cicili bicili birkaç obje gördüm ve yapıştım..Belki sizler de almak istersiniz diye hemen paylaşayım istedim.

Evet başlıyoruuuzzzzz;

Ilk olarak bu kupayı paylaşmak istedim! Hem pembe Hem kedili hem ipi var..Gördügüm an yapıştım hemen!
Bu kupayı sizler de Tantitoni' de bulabilirsiniz, gitmeseniz de olur online alışverişleri var..Ayrıca 100tl alışverişe 50tl hediye çeki veriyorlar..Tabi bir kupa derken yanında bir sürü şey oluyor ona dikkat :) Fiyatı 14.90TL

2. olarak bu saatleri acilen paylaşmak istiyorum..Çünkü süreli ürünler...Henüz almadım ama heran dayanamayabilirim^.^Hatta daha güzelleri de mevcut..
Trendyol'da şu linkte bu ürünler: http://www.trendyol.com/Mot-Juste/ButikDetay/12455
30-50 TL arası fiyatı değişiyor....

Veeeeeee en sevdiğim çanta ^.^Madonna'ya aldıgım misafirliğe giderken kullandığımız kısa seyahat çantası:D
İçine mama kabı su kabı biraz kum ve kumu koymak için karton kapak sıgdırabiliyoruz^.^Hatta bir adet top bile oluyor!
Çantayı Next accessories magazasından aldık, 25TL idi sanırım tam hatırlayamıyorum :(


Bu gri kedili mousepad'e bayıldım..Siteye güvenilir mi inanın bilemiyorum..Araştırmakta fayda var yada bildiginiz bir yerse bana da fikir verin bende alayım:)
Linki: http://www.olsaolsa.com/tr/mousepad/508-gri-kedili-mouse-pad.html

Son olarak koşa koşa gidip aldığım kedi şişeli duş jeli ve vücut losyonu:) buda watsons da... ama kalmışmıdır bilmiyorum:( çoooooook cici

Bu yazı bitmezzzz ama şimdilik bukadarcık olsun, herkesi çok öperiz ^.^
Bu siteye katılını tıktıklamayı unutmayııııııın ^.^

Sevgiler
(kar yagmur çamur, unutma bir kap su bir kap mama!)