5 Aralık 2012 Çarşamba

Taşıma Çantası Sorunsalı

Sevgili Patişler:)

Ilk olarak taşıma çantası konusuyla başlıyayım dedim, çünkü ilk eşyası buydu Madonna'nın:)

Kediler yada Köpekler bu plastik kapalı çantalardan hiç mi hiç hoşlanmıyorlar(genellikle)
Çünkü genellikle veterinere götürüldükleri için o çanta hep doktoru ve acıyı hatırlatıp korkutuyor diye düşünüyorum.

Bende bu yüzden ona kafes gibi bir taşıma çantası almak yerine bu çantayı aldım. Ve ilk çıkışı veterinere değil arkadaşımıza gezmeye yaptık:) Böylelikle hafızasında çanta gezmeye gitme aracı olarak kazındı. Sonraki çıkışımızın veteriner olması bizi böylelikle ugraştırmadııı ;)
Çantanın içinden etrafı görmesi ayrıca hoş oluyor, hem de hafifliğinden dolayı taşıması eziyet yerine keyif verici
Ve çok şık!!!



Bir çok pet shop'a baktım, ortalama 60-70 TL civarında satış fiyatları var.
Ama ben çok uygun fiyata internette bir toptancı siteden almıştım, ilgilenirseniz bana bir mail göndermeniz yeterli ;)