6 Şubat 2013 Çarşamba

OLsA oLSa Pisileri

Herkese merhabalaaaaaaaaaaaaaar!
Bu aralar pek yoğun iş temposunda olduğumuz için ne Madonna'ya ne de sayfamıza zaman ayıramadığım için özür dilerim :(
Bu zaman zarfında biiiiiiiiiirsürüüüüüüüüü kedi temalı alışveriş önerileri topladım ve ilerleyen yazılarda paylaşacağım !

Geçenlerde bir alışveriş yazımda bahsettiğim kedili mousepad vardı. Fakat siteyi bilmediğim için siteyle ilgili fikrinizi sormuştum. Onun üzerine olsaolsa.com'dan sizler için Madonna'ya bir adet gönderdiler^.^ Aman bir şirin birşey ki anlatamam. Birde yanında cicili bicili metal kutu içerisinde sabun hediyeydi ^.^Tekrar ilgilerinden dolayı teşekkür ederiz.

Siteyi biraz karıştırdım, kedi temalı ürünlerden sizlere çok cici seçmeceler yaptım. Ve fiyatlar oldukça uygun! Bir kaçını listeme aldım siparişimi vereceğim.

Ayrıca site içerisinde kedi temalı ürünler kategorisi yapmaları ayrıca hoşumuza gitti belirteyim, büyük ihtimalle onlarında pek cici bir kedileri var.

Hadi mousepad'lerle  başlayalım :
Öncelikle bize gelen mousepad'imizi göstereyim tekrar, aynı Madonna dimi:) ;
Fiyatı: 6,96 TL

Kara Kedi  mousepad:
Fiyatı: Yine 6,96 TL

Pembiş Kedili mousepad:
Fiyatı: 8,26 TL

Ve yastıklı Kedi mousepad:)


Fiyatı: Yine 7,67 TL

VURUCU NOKTALARDAN BİRİNE GELDİK ŞİMDİ!! İŞTE KEDİLİ ÇORAP!!
Kızlaaar ben buna bayıldım, başka bir yerde hiç karşılaşmamıştım, umarım sizlerin de seveceği bir ürün bulmuşumdur ^.^
Fiyatı: 9,96TL

Ve son olarak bu kolyeyi seçtim ama hiç sulanmayın o beniiiiim ^.^ hehe

Fiyatı: 19,12TL

Benim seçtiklerim bunlar, yine de kedi temalı kategorilerine bakmanızı tavsiye ederim ve diğer ürünlerde oldukça şirin ve ucuz..

Şimdilik hoşça ve sevgiyle kalın ^.^ Bu siteye sağ üst köşeden katılmayı da unutmayın olur mu ^^